a) Mihin tarkoitukseen ulkomainontaa käytät?
Haluan näkyvyyttä liikkeelleni jo ennen kuin ihmiset näkevät sen. Kun ihminen näkee mainoksen haluan että mainos jää niin hyvin mieleen, että hän tulee käymään liikkeessäni.
b) Kerro yhdestä kohderyhmän jäsenestä, millainen hän on ja mitä hän kokee tärkeäksi; työ, vapaa-aikaana, perhessä, hänen asenteensa, arvot ja tapaan ajatella jne.. Päätä sitten, miten kerrot tuotteen / palvelun hyödyistä HÄNEN ELMÄNSÄ KANNALTA ulkomainonnassasi?
Tyttö hän on 19v. Hänelle on tärkeää, että kaikilla on samat arvot. Tätä hän edistää vegaaniudellaan. Tällähetkellä hän opiskelee lähihoitajaksi viimeistä vuotta ja opiskeluiden ohella hän tekee iltavuoroa kaupassa.
Hän asuu vielä vanhemmillaan. Asenne elämään on positiivinen.
Myisin hänelle tuotteen näin: Nyt meiltä luonnonmukaista kosmetiikkaa edullisesti!
KÄYTETTÄVÄT KUVAT:
1) Millaisia kuvia käytät? Mitä haluat saada niillä aikaan? Mitä haluat kuvan nähneen ihmisen ajattelevan?
Haluan kuvien luoda ihmisissä kiinnostusta myymälän eri tuotteisiin.
2) Mitkä asiat ovat tärkeitä kohderyhmällesi? Tutustu heidän elämäänsä; työhön, vapaa-aikaan, perheeseen, asenteisiin, arvoihin ja tapaan ajatella jne.. niin saat viitteitä siitä, mitkä kuvat herättävät kohderyhmäsi huomioin ja tunteet.
3) Kuinka kampanijan luonne näkyy kuvissa?
Vegaanista kosmetiikkaa edullisesti
ULKOMAINONTA KUVAT:
MAINOSPILARI
Abribus
Ostoskärry:
Paraatipaikka bussi
Shopper
kustannukset
Paketti
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti