torstai 13. huhtikuuta 2017

ulkomainonta

KOHDERYHMÄ:

a) Mihin tarkoitukseen ulkomainontaa käytät?
Haluan näkyvyyttä liikkeelleni jo ennen kuin ihmiset näkevät sen. Kun ihminen näkee mainoksen haluan että mainos jää niin hyvin mieleen, että hän tulee käymään liikkeessäni.

b) Kerro yhdestä kohderyhmän jäsenestä, millainen hän on ja mitä hän kokee tärkeäksi; työ, vapaa-aikaana, perhessä, hänen asenteensa, arvot ja tapaan ajatella jne.. Päätä sitten, miten kerrot tuotteen / palvelun hyödyistä HÄNEN ELMÄNSÄ  KANNALTA ulkomainonnassasi?
Tyttö hän on 19v. Hänelle on tärkeää, että kaikilla on samat arvot. Tätä hän edistää vegaaniudellaan. Tällähetkellä hän opiskelee lähihoitajaksi viimeistä vuotta ja opiskeluiden ohella hän tekee iltavuoroa kaupassa.
Hän asuu vielä vanhemmillaan. Asenne elämään on positiivinen.
Myisin hänelle tuotteen näin: Nyt meiltä luonnonmukaista kosmetiikkaa edullisesti! 

KÄYTETTÄVÄT KUVAT:

1) Millaisia kuvia käytät? Mitä haluat saada niillä aikaan? Mitä haluat kuvan nähneen ihmisen ajattelevan?
Haluan kuvien luoda ihmisissä kiinnostusta myymälän eri tuotteisiin.

2) Mitkä asiat ovat tärkeitä kohderyhmällesi? Tutustu heidän elämäänsä; työhön, vapaa-aikaan, perheeseen, asenteisiin, arvoihin ja tapaan ajatella jne.. niin saat viitteitä siitä, mitkä kuvat herättävät kohderyhmäsi huomioin ja tunteet.

3) Kuinka kampanijan luonne näkyy kuvissa?
    Vegaanista kosmetiikkaa edullisesti

ULKOMAINONTA KUVAT:

MAINOSPILARI

                                                         Abribus




                                                    Ostoskärry:

  
                                                 Paraatipaikka bussi



                                                      Shopper






kustannukset 
Paketti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti